بانك ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی


براي سرويس پيام صوتي در بانک ملت ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.
دوستان من کرج هستم و512 ایرانسل استفاده بانک ملت میکنم.آنتن دهیش خوبه و قطعی هم میشه گفت اصلا نداره یا ماهی شاید 5 دقیقه داشته باشه.تنها ایرادی که داره سرعت دانلودشه که بین60-64 هست.بخاطر همین میخوام اگه بشه مبین بخرم ولی موندم اینکارو بکنم یا نه.
معايب بانک ملت
8. KHA می‌گوید: بانک ملت
سرعت اینترنت در نسل سوم تا 42Mbps می رسد بانک ملت و بسته های گوناگون با سرعت و حجم های متفاوت بنا به نیازها و قوانین کشور ارائه خواهد شد
با این روش، مبلغ بانک ملت مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود.
تعرفه تماس با اپراتور دوم (ايرانسل)، در ساعات غير اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه و براي ساعات اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه در نظر گرفته شده است. تعرفه مكالمه با تاليا نيز در ساعات غير اوج مصرف 537 ريال در دقیقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقیقه بانک ملت محاسبه مي‌شود. هزينه تماس با شبكه ايرانسل براي مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول دقيقه‌اي 935 ريال و هزینه تماس با تالیا مشابه تماس استانی است.
سلام در کارت من که بانک کشاورزی است شماره سه یا چهار رقمی. وجود ندارد از کجا این شماره را بگیرم. با تشکر از بانک ملت سایت خوب شما.موفق باشید.
ت دارای تاریخ انقضاء بانک ملت خرید شارژ نبوده و تا قبل از ارسال دستور لغو اشخرید شارژ تراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما ارسال خواهد شد.
بانک ملت
گام اول: مراجعه به سايت همراه اول و بانک ملت جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرح
ایرانسل: این اپراتور شرایط مشابه مبین‌نت را دارد ولی جدیدا بعد از جشنواره‌های دهه فجر و عرضه مودم‌های نیم بهاء، اپراتور ایرانسل مجبور به تحویل مودم‌های قدیمی خود به علت نداشتن مودم کافی شده است و مدت زمان نصب به‌‌ همان علت نداشتن مودم شاید بانک ملت به بیشتر از یک هفته و شاید بیشتر از این مدت بی‌انجامد.

۲۰۴۸/۵۱۲ ۳ ۵۰۰,۰۰۰ بانک ملت




بانک ملت مزایای ورود به سایت:
خلاصه اپراتور فقط حرف میزنه و بانک ملت هیچوقت عمل نمیکنه...

بانک ملت
توجه : بانک ملت
برای گرفتن رمز انتقال، یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ بفرستید. شماره ی رمزی ویژه‌ی شما تولید شده و برایتان فرستاده خواهد بانک ملت شد. که باید آن را به خاطر بسپرید و مراقبش باشید.
خرید شارژ بانک ملت ایرانسل و همراه اول با کارت بانک صادرات
نحوه خارج کردن شماره همراه اول بانک ملت از لیست سیاه
رایتل (Rightel) عنوان تجاری سیم کارت های اپراتور سوم است که دیروز با حضور وزیر تعاون و برخی مسوولان سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد .سیم‌كارت‌های اپراتور سوم با نام «رایتل» و رنگ سرخابی تیره با بانک ملت سبز فسفری به بازار می‌آید. دلیل نامگذاری سیم کارت رایتل به معنای 'رای' یعنی خرد و تل مخفف تلفن که تلفن خردمند و یا هوشمند اعلام شده است.
باجه های خدمات بانکی (Web Kiosk) بانک ملت و همراه بانک

برای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید بانک ملت :
همچنين در حال حاضر و با بانک ملت استفاده از خدمات موجود در ويترين، ارسال پيام كوتاه بصورت انبوه نيز امكان پذير مي باشد.
در این روش پس از شماره گیری شماره ۴۴۴ از سیم کارت بانک ملت اعتباری خود مطابق راهنمای سیستم پاسخگوی خودکار عمل کرده و رمز شارژ خریداری شده را وارد نمایید.
1- بانک ملت نکسوس 4 گوگل و ال جی
با اینکه خیلیا گفتن ایرانسل مزخرفه ولی احساس میکنم توی شهر های بزرگ هستن یا حد اقل کاربران اینترنت زیاده بانک ملت اونجا.
چه شرایطی برای ثبت نام بعنوان یک عامل فروش بانک ملت مورد نیاز است؟


3. محتوایی كه به اساس جمهوری بانک ملت اسلامی ایران لطمه وارد كند ( بند 1 ماده 6 قانون مطبوعات)
• مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما بانک ملت برای خودش شارژ نفرستد!
میخواستم بدونم که چه وایمکسی بگیرم ایرانسل یا مبین بانک ملت نت؟؟؟؟؟؟
7 تیر 1391 بانک ملت
• یک کپی از کد اقتصادی ثبت شده یا جواز کسب شما مورد نیاز بانک ملت است.
فقط هزینه خرید را بانک ملت می پردازید!

در مواردي كه تلفن همراه در اعمال مجرمانه يا نظاير آنها مورد استفاده قرار گيرد، مسئوليتش بر عهده مشترك است. بانک ملت لذا توصيه مي‌شود مشترك تلفن همراه هر چند به طور موقت آن را در اختيار اشخاص ديگر قرار ندهد.
خريد بانک ملت شارژ همراه اول
از آنجا که RIM در تشويق برنامه‌نويسان به سمت سرويس BlackBerry App World موفقيتی کسب نکرده‌است، شايد بهتر باشد از اهرم‌های ديگری برای اين منظور استفاده کند؛ به اين معنی که روی نقاط قوت اين سرويس بيشتر مانور بدهد. به عنوان مثال، يکی از بزرگ‌ترين مزيت‌های محصولات RIM يکپارچگی آن‌ها با سرويس ايميل بی‌نقص این شرکت است. البته در نخستین مدل‌های پلی‌بوک چنين قابليتی وجود نداشت و علتش هم اين بود که RIM در آغاز قصد داشت تبلت خود را به عنوان مکملی برای اسمارت‌فون‌های بلک‌بری جا بياندازد و نه يک دستگاه مستقل از ديگر محصولات خود. برای ‌همين، بعضی از امکانات گوشی‌های موبايل اين شرکت در تبلت‌هايش پياده‌سازی نشده‌بود. اما در پلی‌بوک‌های جديد اين رويه تغيير کرد و حالا همه‌ آن‌ها برنامه ايميل بومی و خاص خود را دارند که به‌خوبی با برنامه‌های جديد تقويم (Calendar) و تماس‌ها (Contacts) سازگار و يکپارچه است. ارسال و دريافت ايميل با پلی‌بوک تجربه بسيار خوبی است. کار با برنامه Messages راحت است و اين نر‌م‌افزار به خوبی با برنامه‌های تقويم و تماس‌ها هماهنگ شده‌است. علاوه‌بر اين، برنامه Messages با سرويس‌های ديگر از جمله BlackBerry Mobile Fusion، جی‌ميل، هات‌ميل، یا هر سرویس مبتنی بر IMAP، POP و Exchange ActiveSync سازگار است. حتی اگر هم در هر يک از سرويس‌ها تقويمی لینک شده باشد، می‌توان آن‌را با برنامه Message همگام کرد. برنامه Contacts اجازه می‌دهد اطلاعات را به يکديگر الصاق کنيد. مثلاً می‌توانيد آدرس ايميل يک نفر را به آدرس او در يک شبکه اجتماعی لينک کنيد. البته پيوند دادن اين اطلاعات به حساب های Exchange به‌صورت خودکار انجام نمی‌شود و بايد اين‌کار را دستی انجام دهيد. اما در کل برنامه‌هایی از اين دست، از جمله Messages، نشان می‌دهند که RIM در بخش نرم‌افزار عملکرد خوبی دارد. خبرهای اخير نشان می‌دهند که پلی‌بوک دارد راه درست را پيدا می‌کند. اين تبلت (در کنار آی‌پد) يکی از امن‌ترين‌های موجود در بازار است که آن‌را به گزينه‌ای مناسب برای کاربردهای بانک ملت تجاری بدل می‌کند. اين تمهيدات امنيتی سطوح گوناگونی از امنیت را برای حساب‌های ايميل Exchange و پشتیبان‌گیری از داده‌ها در اختیار کاربر می‌گذارند. باتوجه به دو مزيت بزرگی که در بالا به آن‌ها اشاره شد (ايميل بومی و امنيت)، RIM می‌تواند بلک‌بری پلی‌بوک را به عنوان يک تبلت برای کاربردهای اداری-تجاری بازاريابی کند. به اين ترتيب، افرادی که هم به سرويسی همچون Exchange نياز دارند و هم ممکن است گهگاه روی ‌تبلت خود فيلم تماشا کنند، به سمت آن جذب خواهند شد.
بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت بانک ملت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.
بانک ملت
موارد ذیل مستنداتی است که شما بایستی آنها را دانلود نموده و پس از تکمیل به بانک ملت ما برگردانید:
بانک ملت
همچنین معتقدیم که رضایت مشتریان بر پایه بانک ملت سه اصل دیگر نیز استوار است :

5- دکمه مربع # را فشار دهید. بانک ملت
كارت شارژ بانک ملت ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.
بانک ملت
خريد شارژ اينترنتي همراه اول بانک ملت
________________________________________ بانک ملت
4. تحریك، تشویق، ترغیب، تهدید یا تطمیع افراد به دستیابی به محتویات مستهجن و بانک ملت مبتذل ( ماده 15 قانون جرایم رایانه ای)
۲۵ منوی اطلاعات بانک ملت حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#
بانک ملت
مشترک نباید از خدمات سایت پردیس جهت انتشار مطالب خلاف واقع، هرزنامه، محتواهای نامناسب برای عموم، محتواهای مخرب (مثل ویروس و بانک ملت دیگر بدافزارها) استفاده نماید. در این صورت پردیس مجاز به مسدود نمودن خدمات یا حساب کاربری مشترک می‌باشد.

بانک ملت
(ویژه بانک ملت مشترکین دائمی)
بانک ملت
من می خواهم مبین نت بخرم ولی نمی دونم کدومکدوم بانک ملت مدل را بخرم میشه به من کمک کنین ویا برای من ارسال کنید amirerfani21@yahoo.com
برای استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتی بانك های طرف قرار داد ايرانسل يعنی بانکهای مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی بانک ملت شارژ کنید.
ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خاخرید شارژ رجی، نه تنها توانسته است شبکه بانک ملت خود را در مدت زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در خرید شارژ کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایرانسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از سرویس های نسل (EDGE) باشند.
2. حاوی مطالب منافی عفت، خلاف شرع، عرف و قانون جمهوری بانک ملت اسلامی و در جهت اغراض غیر اخلاقی، غیر انسانی و غیر قانونی نباشد.
شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه صفحه ای که قصد مشاهده آنرا دارید در حال حاضر قابل بانک ملت دسترسی نمی باشد.

________________________________________ بانک ملت
من میخوام بانک ملت با شما همکاری کنم


افزایش اعتبار : افزایش اعتبار به بانک ملت دو روش حضوری و غیر حضوری صورت مي گيرد:
• سرعت بانک ملت و راحتی اینترنت
مشتركيني كه شماره تلفن بانک ملت همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.
•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما بانک ملت اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
Windows Phone: سیستم‌عامل ویندوز فون توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود. این سیستم‌عامل از یک صفحه‌کلید مجازی برای نوشتن متن استفاده می‌کند که امکان ارسال خندانک‌ها را در متن فراهم کرده است. همچنین امکان بررسی املای درست کلمات و حدس زدن کلمات در حین نوشتن در این صفحه‌کلید وجود دارد. این سیستم عامل امکان اتصال یک صفحه‌کلید فیزیکی را هم بانک ملت به گوشی می‌دهد.
1. بانک ملت
بانک ملت
۱۰۲۴/۱۲۸ ۱,۹۸۹,۰۰۰ بانک ملت
بانک ملت
مبین‌نت: اگر در شهرهای بزرگ باشید و از طریق نمایندگی‌ها اقدام کنید ممکن است بعد از چند ساعت بانک ملت سرویس شما را وصل شود ولی این مورد بیشتر بستگی به شهر شما و نمایندگی شرکت مبین‌نت دارد ممکن است تا سه روز طول بکشد ولی بیشتر نصب‌ها در ۲۴ ساعت بعد از ثبت نام انجام می‌شود.
شما چرا ناراضی بانک ملت بودید؟ اگر ممکنه کمی توضیح بدید
انتقال شارژ بانک ملت سیم‌کارت به سیم‌کارت ایرانسل
14. انتشار بدون مجوز مذاكرات محاكم غیر علنی دادگستری و تحقیقات مراجع بانک ملت قضایی ( بند 6 ماده 6 قانون مطبوعات)

سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و بانک ملت هم ساده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید. اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد. مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.معمولاً بدترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب فروشنده واریز نشود. اما جای نگرانی نیست. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های حد واسط بانک است. نهایتاً خود بانک می بایست مغایرت ها را رفع کند. منتظر بمانید و اگر تا 48 ساعت وجه به حسابتان عودت داده نشد، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
من اول فروردین بانک ملت سال 90 وایمکس ایرانسل گرفتم
بانک ملت

۱. کد دستوری #۷۲۴* را از تلفن همراه بانک ملت خود شماره‌گیری نمایید.
مبین‌نت: مبین‌نت برای تنوع یک مدل وای فای شبیه اپراتور ایرانسل با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه کرد و با این کار کمی مشتریان خود را راضی کرد. البته ایرانسل نیز مشکلاتی با ارائه همین مودم‌های جدید شیک دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. هزینه راه اندازی اولیه وایمکس (نصب) در اپراتور مبین نت ۱۰ هزار تومان می‌باشد. برای کسانی بانک ملت که آنتن دهی ضعیف دارند مودم فضای باز تجویز می‌شود که قدرت گیرندگی بالاتری نسبت به مودم‌های داخلی دارد و البته قیمت بالاتری‌! این مودم‌های مشابه مودم‌های ایرانسل هم از لحاظ شرکت سازنده و هم قیمت مصرف کننده می‌باشد.
o بانک ملت کاهش هزينه استفاده با توجه به عدم نياز به دستگاه هاي جانبي
سرويس کلمه عبور يکبار مصرف بانک ملت – VASL Sim-Based OTP

نحوه استفاده از سرویس خط به بانک ملت خط:
بانک ملت
اخذ بانک ملت موجودی حساب
در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها بانک ملت آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
بانک ملت

3- پرتال (Portal) بانک ملت
بانک ملت
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شارژ

لطفا توجه داشته باشید، ۱۰,۰۰۰ريال اعتبار رایگان داخل شبکه، بانک ملت علاوه بر شارژ اولیه مذکور در جدول فوق، به حساب مشترکین واجد شرایط افزوده می‌شود.
۱۷ شارژ مجدد ۷۰۰-شماره بانک ملت رمز ۱۲ رقمی *۱۴۰*شماره رمز ۱۲ رقمی#
۲۳ انتقال از اعتباری به بانک ملت دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴#
سرویس حجمی وایمکس بانک ملت داتک تلکام- ویژه کاربران پرمصرف
بانک ملت
تعرفه تماس‌هاي داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 بانک ملت ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.

• پس از خرید، یک پیام کوتاه تایید برای اشتراک سرویس و یک پیام کوتاه تایید برای خرید آهنگ پیشواز دریافت خواهید کرد و ظرف چند دقیقه اولین آهنگی که خریداری می‌کنید به طور پیش‌فرض برای تمامی بانک ملت تماس‌گیرندگان شما تنظیم خواهد شد.
بانک ملت
• کد سه یا بانک ملت چهار رقمی CVV2 که رو یا پشت کارت بانکی شما درج شده است.
لذا توصيه مي‌شود از واگذاري تلفن همراه به صورت رهن، اجاره يا وكالت، جداً خودداري و جز به صورت قطعي و با تنظيم سند صلح در دفاتر اسناد رسمي و دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه، نسبت به انتقال تلفن همراه اقدام نكنيد. بانک ملت
نما بانک ملت (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدید


بانک ملت
شماره رمزی که ویژه ی شما بانک ملت تولید شده برایتان فرستاده می شود که باید آن را به خاطر بسپارید .
6- سيم بانک ملت كارت سوخته است Card Rejected
• در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های ویژه کاربران کم کصرف و پرمصرف، ۵٪ تخفیف، شش ماهه، ۷٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۰٪ تخفیف و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۲٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد. بانک ملت
• ایرانسل کارآفرین برتر استان بانک ملت خرید شارژ تهران شد (دی ۸۹)
1- سرعت بیشتر تو بانک ملت دانلود به خاطر شیر 4-1 ) تو ایرانسل 8-1 !!!!!! )
همراه اول بانک ملت برای هر بار انتقال عتبار 40 تومان کارمزد کم میکند
که میگفتند مبین نت تا 2 بعد از ظهر مجانیه تازه قبل از دانلود بانک ملت هم مودمو
8 مرداد بانک ملت 1391

آهنگ پیشواز چیست؟ بانک ملت

از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتنابراین، کلیه تماسهای تلفنی برقرار شده با هموطنان در خصوص فروش سیم‌کارتهای هماهنگ با شمارههای سایر اپراتورها، سهدیه ویژه برای مشترکین جدید ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان: بانک ملت
با استفاده از این سرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژدر صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش بودن گوشی وی و یا بانک ملت به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.
• کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل بانک ملت باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.
ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این بانک ملت ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:
برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد بانک ملت کنید:
• شارژ بانک ملت خط به خط (P2P):
________________________________________ بانک ملت


بانک های طرف قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از خودپرداز) بانک ملت عبارتند از:
مبین‌نت: اپراتور مبین‌نت در اولین روز دسترسی شما تا قبل از وصل شدن حساب اصلی شما یک سرعت Demo به شما می‌دهد که یک مگابیت یا دومگابیت بر ثانیه (برای ۵۱۲ کیلوبیت به بالا) با پهنای باند ۱۲۸ مگابایت است و شما می‌توانید از آن تا وصل شدن سرویس خود استفاده کنید. مبین‌نت دارای تعرفه‌های گوناگونی در سرویس‌های خود است ولی چیزی به نام نامحدود وجود ندارد و همه سرویس‌ها دارای محدودیت هستند تا استفاده بیش از حد از سرویس نشود. سرعت‌های مختلف این اپراتور با نام‌های مختلف مشخص می‌شود و سرعت‌ها از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانبه (کاربران خانگی) تا ۲ مگابیت بر بانک ملت ثانبه ادامه دارد که هر یک دارای یک حجم پهنای‌باند مشخص هستند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب می‌شود. مبین‌نت دارای جشنواره فصلی یا اشتراک سالیانه است که شما با انتخاب آن یک مودم داخلی رایگان هدیه می‌گیرید. البته شرایط جشنواره با توجه به نیاز کاربر ممکن است مناسب باشد یا نباشد.
22 تیر 1391 بانک ملت
خرید بانک ملت شارژ
• ایرانسل جوایز جشنواره ستاره های فناوری ایران را درو کرد (اسفند ۸۸) بانک ملت
نکته: در حال حاضر این سرویس تنها برای مشترکین همراه اول (اعتباری و دائمی) بانک ملت ارایه می شود.
جیرینگ، کیف پول بانک ملت همراه
• قطع تقاضای مشترک : درصورتیکه مالک تلفن همراه با مراجعه به (درتهران ) و (سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر 3ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک بانک ملت اقدام نموده باشد.
بانک ملت
بانک ملت
قابلیت بانک ملت جابجایی
تلفن‌های هوشمند گرچه ارزان نیست، ولی صرف زمان برای بانک ملت انجام یک جستجوی مختصر و انجام آنچه شما واقعا به آن نیاز دارید، انتخاب بیهوده و اشتباهی نخواهد بود.
من مبین نت 1024 گرفتم سرم کلاه گذاشتند 128 بهم دادن تورو خدا بانک ملت گول مبین نت را نخورید
بانک ملت
• یکی دیگر از خصوصیات بارز مرکز تماس ما ، تحت نظر بانک ملت گرفتن دقیق اپراتورها توسط سیستم یکپارچه سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی اپراتورها را سهولت می‌بخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به بازدهی و عملکرد اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار می‌دهد. اطلاعات "سخت" مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد اشتباهات آنها و همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و لحن صدای اپراتور، اصولی هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی می‌گردد.
ممنون بانک ملت
چگونه می توان بانک ملت به GPRS متصل شد؟
خبر، گزارش، تحلیل ...همیشه همراه شما! خرید بانک ملت شارژ
• خط استفاده نشده : وضعیت بانک ملت سیم کارت در زمان تحویل

بانک خود را انتخاب کنید. عملیات پرداخت ممکن است از طریق بانک ملت بانکی دیگر انجام شود.
*۱۴۰*۳*۶# بانک ملت
بانک ملت

با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر بانک ملت و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود.
بانک ملت



• سلب امتیاز : در صورتی که بانک ملت سیم کارت در حالت غیر فعال قرار گیرد و به مدت ۱۲ ماه شارژ نگردد، شماره و حق امتیاز از مالک سلب شده و سیم کارت قابل شارژ نخواهد بود.
راهنمای پرداخت کارت های بانکی عضو بانک ملت شتاب
با بانک ملت سلام.
ایجاد بزرگترین مرکز تماس بانک ملت شبانه ر خرید خرید شارژشارژوزی خاورمیانه و مراکز تماس منطقه ای با گویش‌های محلی
.منم زدم تو بانک ملت بورجكشون.گفتم وايمكس ميگيرم.بهتر از اينترنت اشغاله مخابرات هست . اينو گفتم مدير مخابرات هنگ كرد...
بانک ملت

روش ۲ ـ تنظیم بانک ملت دستی:

بر اساس این سرویس پس از شماره گیری این کد قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و خرید شارژ یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط و این شرکت به هیچ عنوان از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام نتايج قرعه کشی اقدام نخواهد نمود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان بانک ملت به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را بانک ملت از وي مطالبه مي‌كند.


•• امکان مشاهده انواع فهرست بانک ملت های رتبه بندی
• توسعه بستر ارتباطی پر سرعت بی خرید شارژ‌سیم مبتنی بر بانک ملت فناوری نوین وایمکس در سطح کشور
والا چی بگم من که از همه چیز راضیم مبین نت هم دارم خیلی بانک ملت عالیه و دعاشون میکنم-

صورت حسابتان را مشاهده و دريافت نماييد، سرويس هاي ارزش افزوده را براي حساب خود فعال يا غير فعال بانک ملت كنيد، تغيير تعرفه انجام دهيد، مانده حساب فعلي، مبلغ آخرين پرداخت و تاريخ آنرا مشاهده نماييد، صورت حساب تفكيكي درخواست كنيد، و...
آن دسته از شما مشترکین دائمی ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت بانک ملت سیم کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.
• در زمان خرید، هر دو بانک ملت سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
هرچی بانک ملت دلشون بخواد شما هم نمیتونی حرف بزنی
o انعطاف پذيري زيرسيستم ها بدليل ارائه وب-سرويس بانک ملت براي دسترسي توسط سامانه هاي مورد نظر سازمان.
برای بانک ملت مشاهده فهرست بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از شارژ اینترنتی
۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱:۱۰۰۰۰:۱۲۳۴۵ بانک ملت
حالا منتظریم ببینیم کی از تهران میان بی اس بانک ملت جدید نصب کنند
این سیستم دارای پنج بخش اصلی می باشد: بانک ملت

پردیس مجاز به ارائه‌ی کلیه‌ی اطلاعات شخصی و عمومی بانک ملت کاربر به مراجع قضایی ذیصلاح می‌باشد.
به بانک ملت نظر من دیال آپ از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۲۱ طرح‌های بانک ملت تعرفه اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#
د- شماره مورد نظر در شبكه موجود نمي‌باشد (اين پيام بانک ملت براي موقعيتي است كه شماره مورد نظر تخليه شده، يا هنوز داير نشده است و يا عميات DIVERT اشتباه صورت گرفته است). شايان توجه است، اين پيام زماني كه عمليات شماره‌گيري اشتباهاً صورت پذيرد نيز، شنيده خواهد شد (تعداد ارقام، كمتر يا بيشتر شماره‌گيري شده باشد). به عنوان مثال ******-0912
حرکت در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش بانک ملت
در راستای افزایش سهولت دریافت بانک ملت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
مودم‌ها و هزینه بانک ملت راه اندازی
WAP 1.0 Proxy بانک ملت : گوشی هایی که از نسخه WAP 1.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 2.0 پشتیبانی نمیکنند.
مشتركین ایرانسل از این پس می توانند علاوه بر امكان شارژ سیم كارت های خود به مبالغ ۵۰، ۰۱۰ و ۲۰۰ هزار ریال، از بانک ملت کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی نیز استفاده كنند.
راه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید به جای دستور بالا، کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید (از چپ به راست): بانک ملت
با بانک ملت تشکر
بانک ملت
بسته بانک ملت آوا و نما سرویس MMS
من از بانک ملت هر دو استفاده کردم ولی در کل مبین نت از ایرانسل بهتره هم آنتن دهی هم سرعتش با توجه به مودمهاییم که میدن مودم مبین نت بهر از ایرانسله
پیشخوان خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
شما می‌توانید به یکی از شعب بانک کشاورزی مراجعه کنید و کد cvv2 خود را از بانک بگیرید. همیچنین می‌توانید به یکی از خودپردازهای بانک کشاورزی مراجعه کنید، پس از ورود کارت و زدن رمزتان، به قسمت «عملیات تغییر رمز» مراجعه کنید و «دریافت یا تغییر رمز دوم اینترنتی» را انتخاب نمایید. بانک ملت زمانی که رمز اینترنتی خود را توسط دستگاه خودپرداز تعیین کنید، دستگاه رسیدی به شما می‌دهد که کد cvv2 روی آن درج شده است.

• از انتخاب سرویس های کم حجم به دلیل سرعت پایین تر خوداری نمایید و فقط سرویس های اعلام شده در تعرفه های موجود در سایت امپراطور را بانک ملت انتخاب نمایید.
از حجم ترافیک تا حجم ترافیک هزینه هر 1GB بانک ملت به ریال
6 مرداد بانک ملت 1391
۱. بانک ملت به محل‌هایی که دارای پایانه های فروش هستند مراجعه کنید )این پایانه های فروش می بایست متعلق به بانک های طرف قرارداد ایرانسل باشند).
• خرید شارژ می‌گ بانک ملت

26 خرداد بانک ملت 1391
با فعالسازی سرویس GPRS دسترسی به پست الکترونیکی، بانک ملت سرویس پیام چند رسانه ای و مرورگر وب امکان پذیر می گردد.
با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، بانک ملت به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید.

12 بانک ملت من موندم مبین نت بگیرم یا وایمکس.
ایرانسل: 1- پوشش عالی تو بیشتر مناطق بانک ملت تهرون، شهرستانای تحت پوشس
*150*شماره تلفن ایرانسل بانک ملت دریافت کننده#

بنده بانک ملت هم مشكل pcm دارم
انتقال شارژ سیم کارت به سیم کارت همراه بانک ملت اول
این اقدام به منظور حمایت بانک ملت از سرمایه گذاری خارجی وخرید شارژ مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.
2 100،000 98،000 بانک ملت
کاربران کنترل حساب بانک ملت اینترنتی
نکات مهم: بانک ملت
برای شارژ ۲۰ هزار ریالی می توانید از روشهای زیر استفاده بانک ملت كنید:
لطفن نامحدود مبین نت روبا نامحدود ایرانسل مقایسه کنید بعد نظربدید هرچیزی یک مزیتی دارد ویک عیبی بانک ملت من مبین نت داشتم فروختم وایرانسل گرفتم ازایرانسل خیلی راضی ترم
برای اطلاع از فهرست مراکز خدمات بانک ملت مشترکین ایرانسل
• شـارژ رمـزدار (Logical بانک ملت PIN)
سرانجام پس از تصویب بانک ملت
به گزارش ایمنا سید فاضل زمانی تعداد شهرهای زیر پوشش تلفن همراه در استان اصفهان را شامل ۱۰۴ شهر دانست و اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۷۴ سایت بانک ملت BTS در این استان نصب شده که نسبت به شش سال گذشته ۱۱۴ درصد رشد دارد.

بانک ملت
•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام بانک ملت آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

براین بانک ملت اساس سود سایت تنها در قدرت تبلیغ در عرضه کالا با تخفیف منحصر بفرد گنجانده شده و کارمزدی به جهت فروش فقط این کالا به سایت تعلق خواهد گرفت.
رضايت‌ يا بانک ملت عدم رضايت!
ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقخرید شارژ یم ۳۳ هزار نفری در بانک ملت کشور
جامع هدف محصول و یا مشتریان محصول اعم از بانک ملت بالقوه و بالفعل:
بانک ملت
بي پدر مادر ها از عمد اين كار ها رو ميكنند .يعني ميتونند از pcm خارج كنند نميكنند.فقط در يك شرايط اين كارو ميكنند بانک ملت . اونم اينه كه بري از مخابرات اينترنت 1 ساله بگيري .اگر اشتراك يك ساله بگيري 3 سوت مشكل pcm حل ميشه .اينو به من پيشنهاد دادن يعني اينكه اصلا حق انتخاب با خود نيست .يعني اينكه ميخواي بهخوا نميخواي نخوا

" بانک ملت
Send یا Ok یا دكمه سبز # شماره رمز شارژ # * 140 بانک ملت *
22 بانک ملت
بانک من پاسارگاد است ولی در سایت این بانک وجود ندارد من باید کدوم بانک ملت یکی ازبانک ها را انتخاب کنم
شارژ اینترنتی همراه اول، ایرانسل، تالیا بانک ملت
۳ - بانک ملت ازطریق شبکه اینترنت
جهت دریافت آخرین موجودی و اعتبار سیم کارت همراه اول خود، کد دستوری زیر را بانک ملت از راست به چپ در تلفن همراه خود وارد کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:
________________________________________ بانک ملت
خريد اينترنتي کارت شارژ اعتباري همراه بانک ملت اول
۵. نرم‌افزار همراه بانک ملت بانک
لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت رسید به دلیل مشکل دستگاه، می توانید تنها از طریق کارت بانکی استفاده شده و همان دستگاه، برای چاپ مجدد رمز بانک ملت خود درخواست نمایید.
بانک ملت
این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و بانک ملت از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: